CRM

CRM og veje til succes

Velkommen til det, der også for dig kan blive en inspirerende, motiverende og udbytterig rejse med CRM


Du finder her opskrifter, eksempler, inspiration og rådgivning

CRM-vejledning

Bogen om (primært) den (ofte oversete) organisatoriske implementerings vigtige og værdifulde områder, der skal dækkes for virkelig at kunne "Få succes med CRM"

CRM-artikler

Hvis du søger inspiration indenfor CRM, kan du finde en lang række artikler her, hvor forskellige dimentioner af de strategiske, taktiske og organisatoriske vinkler adresseres

Interim CRM Manager

Næsten alle virksomheder kan have godt udbytte af en
CRM Manager, men ikke alle har behov og økonomi, der giver mulighed for det - og dog ...

Aktiviteter indenfor CRM • CXM • CEM

Klik på en aktivitet for kontakt og mere information

FORANDRING


Enhver udvikling omfatter forandring - vælg den rigtige, planlæg og forbered den, styr og kontrollér den, glæd alle medarbejdere, ledelse og bundlinjen.


Sammen med IDE CRM.


Her på siden finder du inspiration, konkrete eksempler, mulighed for at tage fat selv, og for at få den rette rådgivning, hjælp og assistane.

Bogen om at "Få succes med CRM"

- Fra idé over strategi og handling til virkelighed


En bog om implementering af CRM (primært organisatorisk)


Bl.a. dette finder du i bogen:

- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)

- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet

- sådan får man hele organisationen med

- sådan vælges det rigtige CRM-system

- mulighederne i CRM-universet

- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling

- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi

- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål

- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!


Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.

Bogen om "Inspirerende ledelse" - også med kunder


Gennem interviews med 10 erhvervsledere på tværs af både brancher, organisationsniveauer, persontyper og -profiler, i kombination med forfatterens egne erfaringer og holdninger efter 20 år som leder, samt teoretiske og empiriske kilder, deles erfaringer, opstilles teser og konklusioner, samt gives eksempler, øvelser og værktøjer til at forstå, skabe og udvikle lederrollen.


Selvom denne bogs primære fokus er egentlig personaleledelse, behandles også beslægtede områder som matrix-ledelse, projektledelse, forandringsledelse, selvledelse og tilmed kundeledelse. Dette da alle disse ledelsesdiscipliner hænger sammen og bygger på en række fundamentale forudsætninger og tilgange, som her kortlægges.


”Den rette tilgang kan i bedste fald føre til et livslangt lederskab omkring god energi.”


Anmelderne siger blandt andet:

”… interessant og vedkommende …”

”… meget gennemarbejdet og er spændende …”

”… fornuftige pointer …”

”… et stort og grundigt arbejde …”


Inspiration til dig som leder, som medarbejder, som menneske

unsplash