Om

Om IDE CRM

DIGITALISERING
PROCESOPTIMERING
PROTOTYPING
CRM  CXM  CEM


IDE CRM blev etableret tilbage i 2009 for at hjælpe med digitalisering og procesoptimering i virksomheder.


Mantraet var fra starten "Enhver succes starter med en ide", netop for at hjælpe ideerne med at blive til virkelighed, og i dette tilfælde står IDE for Innovation, Design og Eksekvering.


CRM står traditionelt for Customer Relationship Management, men her er det nu mere fortolket som Contact Relationship Management, da disciplinerne indenfor CRM favner meget bredere end 'blot' kunder.


Udover den afgørende organisatoriske implementering, er der her fokus på de digitale værktøjers optimale understøttelse af forretningen, medarbejderglæde, kundeorientering, innovation og værdiskabelse.

Digitaliseringsworkshop

Værdifuldt samarbejde gennem disse ydelser:

inspiration

&

prototyping

Ofte med Excel eller hele Microsoft Office pakken som udgangspunkt, kan digitaliseringen og forandringen visualiseres forud, og derfor planlægges og foretages i mindre, men mere overskuelige skridt


Se mere her >>

rådgivning

&

sparring

Om det er de uforpligtende

sofa-møder, inspirationsforedrag, grundige workshops, kurser eller rådgivningsforløb, så har alle aktiviteter det formål, at du som kunde altid bliver beriget og tiden er udnyttet max værdifuldt


Se mere her >>

udvikling

&

forankring

Uanset om det er strategi, proces, specialudviklet løsning eller anden aktivitet, overleveres alt altid med præsentation, dokumentation, forankring og fuld adgang, så virksomheden selv kan fortsætte, hvis det ønskes


Se mere her >>

Kunderne er meget tilfredse

Workshop


Jeg fik rigtigt meget ud af vores møde - jeg vil sige, at specielt netværksdelen er jeg super interesseret i. Jeg kan se meget perspektiv i det
... så du ved, at du har gjort en forskel.


Partner Manager

Rådgivning


Det er en fornøjelse at arbejde sammen med dig og det er helt tydeligt at du har top kompetencer på området og er grundig i hele behovs-analysen med hurtig og grundige tilbagemeldinger.


Salgschef

Udvikling


Tak for et godt møde hvor du gav os alle god indsigt i mulighederne med øget overblik på service årshjulet og flere gode ideer til kunde serviceoptimering og øget effektive forretningsgange.


Områdechef

Profilvideo om IDE CRM

Kunderne synes, det er "fantastisk"

Pipelineoverblik og -værktøj


Det kører bare med tilbudsløsning. Jeg får så meget god feedback på det
... fantastisk.


Salgsdirektør

Procesoptimering



Fantastisk Martin
Taak❤️



partner | stifter

Prototyping


Det er bare så flot og lækkert! 🍾
Der er bare fantastisk, der er ikke langt fra snak til resultat


Økonomichef

"Jeg brænder og arbejder for kundernes øgede udbytte, glæde og anvendelse af data, værktøjer og processer"

Forfatter til bøger om bl.a. CRM og Microsoft Office pakken, samt en lang række inspirationsartikler og -videoer

Martin Georg Houlberg Jensen

Rådgivende Civilingeniør i 25+ år

Civilingeniør i Systemudvikling

Cand.polyt., DTU, speciale: Menneske-maskine-dialog, brugergrænseflade / UX, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så vi mennesker hurtigst og bedst – og ikke mindst gerne – tilegner os brugen af dem.


Med dyb erfaring bl.a. indenfor CRM fra forskellige vinkler som projektleder, som CRM-ansvarlig, CRM Manager, som konsulent, rådgiver, produktchef og markedschef for CRM, bl.a. været ansat ved to CRM-producenter, samt udøvende som CRM Manager i en stor  international servicevirksomhed, og rådgiver i en lang række virksomheder (100+) med indførelse eller udvidelse af CRM.


Et af årtierne gik desuden med at opbygge en omfattende CX-mission og -afdeling (Customer Experience) med formål at inspirere, motivere og fastholde kunder.


Mere end 20 års erfaring med og ihærdig udnyttelse af Microsoft Office pakken, herunder en lang række kundeløsninger, applikationer og andre avancerede anvendelser, og tit åbnes øjnene for uanede muligheder og udnyttelse, med mange værdier og glæder til følge.


En fornuftig kobling mellem de digitale værktøjer og processer, og os mennesker, er essentiel for værdioplevelsen og den optimale udnyttelse af potentialet - for alle parter.

Bl.a. dette siger kunderne om mig

I et prototyping-forløb


Du er fantastisk Martin- tak ❤️


Regionaldirektør

I udvikling af procesværktøj


Hold nu op hvor er du god mand. Det er sgu da fuldstændigt genialt ... 
Jeg er rystet lige nu 😊


CEO

I rådgivningsforløb


Hold da op hvor du rykker for vildt. Det er fandeme godt Martin. Du er For sej


Direktør

Vil du gerne høre mere?


Sig gerne til, hvad jeg kan hjælpe med ...

Tre eksempler på ydelser

DIGITALISERING

De fleste virksomheder har (delvist) manuelle arbejdsgange, der gentages, er ressourcetunge, forældede, regelbaserede, eller på anden måde er unødvendige. Lad teknologien overtage disse opgaver, så medarbejdere på alle niveauer i stedet kan fornøjes og lettere skabe egentlig værdi.


Få kompetent assistance >>

PROTOTYPING

Ved brug af Microsoft Office pakken bygges en fungerende prototype på den proces-forandring eller systemløsning, der ønskes. Behov, ideer og muligheder kan undersøges både tids- og kost-effektivt, og justeringer kan enkelt foretages undervejs.


Find inspiration her >>

CRM og PROCES

I mange situationer misforstås 'CRM' som CRM-'system', og derved risikerer man at sigte helt forkert, og gå glip af de ønskede fordele. Der er meget mere værdi at finde, ved at se breddere på forretningens processer. Gennem workshops og kortlægning, er det muligt at finde de skjulte skatte.


Bliv CRM-inspireret her >>

Bl.a. dette siger kunderne også om mig

I rådgivningsforløb


“God sparring som altid


Salgschef

I et prototyping-forløb


Jeg er vild med det du har lavet her. Det ser prof ud og det virker helt som det skal.


Adm. dir.

I rådgivningsforløb


Det er helt vildt smart ...  – hvor er du sej mand.


Direktør

Tre eksempler på "gør det selv"-inspiration

KATALOGET

InspirationsKataloget

Eksempler, cases og anden inspiration til at få meget mere værdi ud af Microsoft Office pakken på egen hånd - eller med assistance og rådgivning fra IDE CRM

BLH

BLH-bøgerne

Bøgerne om at gøre Office pakkens programmer til værktøj, der kan meget mere - om automation, forenkling, processer og om at gøre det umulige muligt

CRM

CRM-vejledning

Bog om (primært) den (ofte oversete) organisatoriske implementerings vigtige og værdifulde områder, der skal dækkes for virkelig at kunne "Få succes med CRM"

Innovation for fremtiden

Iværksættere

Rådgivning og sparring til og med iværksættere bl.a. via DTU Link på DTU Risø Campus i Roskilde

Erhvervsfremme

Rådgivning til og forretningsudvikling med virksomheder bl.a. via SMV:Digital
( søg Rådgiver: "IDE CRM" )

Digitalisering

Rådgivning og eksekvering med fokus på kunder, procesunderstøttelse og det afgørende, der kommer bagefter - også kendt som CXM: Customer Experience Management.

Kunderne siger "Tak"

Prototyping


Thank you very much!😊 Mange tak! It’s been a pleasure working with you!😊


Project Coordinator

CRM-rådgivning


“Tak for et godt 2022, og et fantastisk samarbejde. Jeg håber at 2023 giver ...😊


Markedsdirektør

Konceptudvikling


“Tusind tak for det!
Glæder mig til det fortsatte samarbejde ! 😊


Daglig leder

Har du spørgsmål, ønsker eller ideer?

 
 
 
 

GDPR

Information og erklæring om indsamling, opbevaring, behandling og anvendelse af persondata iht. GDPR / EU Persondataforordningen. Herunder retten til egne data - til indsigt, til korrektion og til sletning - samt til samtykke - oprettelse, specifikation og ophør.


Hvis du / I har haft skriftlig kontakt med IDE CRM, vil den samlede historik være opbevaret i minimum 12 måneder siden seneste kontakt. Dog gemmes finansielle data og finansielt relaterede data i 5 år iht. Dansk Regnskabslov af 1. juli 2015.

Hvis du / I er kunde, vil yderligere data være at finde på fremsendte faktura / kvitteringer og aftaler.


Den del af korrespondancen, som sker via e-mail, vil være begge parter enslydende i hænde.

Der udsendes ingen "masseinformation", hverken pr. brevpost eller e-mail.

Der opbevares ingen persondata udover, hvad der deles parterne imellem.


Ingen persondata indsamles, opbevares eller anvendes udover ovenstående erklærings indhold.

Ingen persondata deles med eller vidergives til tredjepart.

unsplash