IDE CRM blev etableret tilbage i 2009 for at hjælpe med digitalisering og procesoptimering i virksomheder.
Mantraet var fra starten "Enhver succes starter med en ide", netop for at hjælpe ideerne med at blive til virkelighed, og i dette tilfælde står IDE for Innovation, Design og Eksekvering.
CRM står traditionelt for Customer Relationship Management, men her er det nu mere fortolket som Contact Relationship Management, da disciplinerne indenfor CRM favner meget bredere end 'blot' kunder.
Udover den afgørende organisatoriske implementering, er der her fokus på de digitale værktøjers optimale understøttelse af forretningen, medarbejderglæde, kundeorientering, innovation og værdiskabelse.
Ofte med Excel eller hele Microsoft Office pakken som udgangspunkt, kan digitaliseringen og forandringen visualiseres forud, og derfor planlægges og foretages i mindre, men mere overskuelige skridt
Om det er de uforpligtende
sofa-møder, inspirationsforedrag, grundige workshops, kurser eller rådgivningsforløb, så har alle aktiviteter det formål, at du som kunde altid bliver beriget og tiden er udnyttet max værdifuldt
Uanset om det er strategi, proces, specialudviklet løsning eller anden aktivitet, overleveres alt altid med præsentation, dokumentation, forankring og fuld adgang, så virksomheden selv kan fortsætte, hvis det ønskes
Workshop
“Jeg fik rigtigt meget ud af vores møde - jeg vil sige, at specielt netværksdelen er jeg super interesseret i. Jeg kan se meget perspektiv i det
... så du ved, at du har gjort en forskel.”
Partner Manager
Rådgivning
“Det er en fornøjelse at arbejde sammen med dig og det er helt tydeligt at du har top kompetencer på området og er grundig i hele behovs-analysen med hurtig og grundige tilbagemeldinger.”
Salgschef
Udvikling
“Tak for et godt møde hvor du gav os alle god indsigt i mulighederne med øget overblik på service årshjulet og flere gode ideer til kunde serviceoptimering og øget effektive forretningsgange.”
Områdechef
Pipelineoverblik og -værktøj
“Det kører bare med tilbudsløsning. Jeg får så meget god feedback på det
... fantastisk.”
Salgsdirektør
Procesoptimering
“Fantastisk Martin
Taak❤️”
partner | stifter
Prototyping
“Det er bare så flot og lækkert! 🍾
Der er bare fantastisk, der er ikke langt fra snak til resultat”
Økonomichef
Forfatter til bøger om bl.a. CRM og Microsoft Office pakken, samt en lang række inspirationsartikler og -videoer
Civilingeniør i Systemudvikling
Cand.polyt., DTU, speciale: Menneske-maskine-dialog, brugergrænseflade / UX, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så vi mennesker hurtigst og bedst – og ikke mindst gerne – tilegner os brugen af dem.
Med dyb erfaring bl.a. indenfor CRM fra forskellige vinkler som projektleder, som CRM-ansvarlig, CRM Manager, som konsulent, rådgiver, produktchef og markedschef for CRM, bl.a. været ansat ved to CRM-producenter, samt udøvende som CRM Manager i en stor international servicevirksomhed, og rådgiver i en lang række virksomheder (100+) med indførelse eller udvidelse af CRM.
Et af årtierne gik desuden med at opbygge en omfattende CX-mission og -afdeling (Customer Experience) med formål at inspirere, motivere og fastholde kunder.
Mere end 20 års erfaring med og ihærdig udnyttelse af Microsoft Office pakken, herunder en lang række kundeløsninger, applikationer og andre avancerede anvendelser, og tit åbnes øjnene for uanede muligheder og udnyttelse, med mange værdier og glæder til følge.
En fornuftig kobling mellem de digitale værktøjer og processer, og os mennesker, er essentiel for værdioplevelsen og den optimale udnyttelse af potentialet - for alle parter.
I et prototyping-forløb
“Du er fantastisk Martin- tak ❤️”
Regionaldirektør
I udvikling af procesværktøj
“Hold nu op hvor er du god mand. Det er sgu da fuldstændigt genialt ...
Jeg er rystet lige nu 😊”
CEO
I rådgivningsforløb
“Hold da op hvor du rykker for vildt. Det er fandeme godt Martin. Du er For sej”
Direktør
De fleste virksomheder har (delvist) manuelle arbejdsgange, der gentages, er ressourcetunge, forældede, regelbaserede, eller på anden måde er unødvendige. Lad teknologien overtage disse opgaver, så medarbejdere på alle niveauer i stedet kan fornøjes og lettere skabe egentlig værdi.
Ved brug af Microsoft Office pakken bygges en fungerende prototype på den proces-forandring eller systemløsning, der ønskes. Behov, ideer og muligheder kan undersøges både tids- og kost-effektivt, og justeringer kan enkelt foretages undervejs.
I mange situationer misforstås 'CRM' som CRM-'system', og derved risikerer man at sigte helt forkert, og gå glip af de ønskede fordele. Der er meget mere værdi at finde, ved at se breddere på forretningens processer. Gennem workshops og kortlægning, er det muligt at finde de skjulte skatte.
I rådgivningsforløb
“God sparring som altid”
Salgschef
I et prototyping-forløb
“Jeg er vild med det du har lavet her. Det ser prof ud og det virker helt som det skal.”
Adm. dir.
I rådgivningsforløb
“Det er helt vildt smart ... – hvor er du sej mand.”
Direktør
Eksempler, cases og anden inspiration til at få meget mere værdi ud af Microsoft Office pakken på egen hånd - eller med assistance og rådgivning fra IDE CRM
Bøgerne om at gøre Office pakkens programmer til værktøj, der kan meget mere - om automation, forenkling, processer og om at gøre det umulige muligt
Bog om (primært) den (ofte oversete) organisatoriske implementerings vigtige og værdifulde områder, der skal dækkes for virkelig at kunne "Få succes med CRM"
Rådgivning og sparring til og med iværksættere bl.a. via DTU Link på DTU Risø Campus i Roskilde
Rådgivning til og forretningsudvikling med virksomheder bl.a. via SMV:Digital
( søg Rådgiver: "IDE CRM" )
Rådgivning og eksekvering med fokus på kunder, procesunderstøttelse og det afgørende, der kommer bagefter - også kendt som CXM: Customer Experience Management.
Prototyping
“Thank you very much!😊 Mange tak! It’s been a pleasure working with you!😊”
Project Coordinator
CRM-rådgivning
“Tak for et godt 2022, og et fantastisk samarbejde. Jeg håber at 2023 giver ...😊”
Markedsdirektør
Konceptudvikling
“Tusind tak for det!
Glæder mig til det fortsatte samarbejde ! 😊”
Daglig leder
Information og erklæring om indsamling, opbevaring, behandling og anvendelse af persondata iht. GDPR / EU Persondataforordningen. Herunder retten til egne data - til indsigt, til korrektion og til sletning - samt til samtykke - oprettelse, specifikation og ophør.
Hvis du / I har haft skriftlig kontakt med IDE CRM, vil den samlede historik være opbevaret i minimum 12 måneder siden seneste kontakt. Dog gemmes finansielle data og finansielt relaterede data i 5 år iht. Dansk Regnskabslov og Dansk Bogføringslov af 24. maj 2022.
Hvis du / I er kunde, vil yderligere data være at finde på fremsendte faktura / kvitteringer og aftaler.
Den del af korrespondancen, som sker via e-mail, vil være begge parter enslydende i hænde.
Der udsendes ingen "masseinformation", hverken pr. brevpost eller e-mail.
Der opbevares ingen persondata udover, hvad der deles parterne imellem.
Ingen persondata indsamles, opbevares eller anvendes udover ovenstående erklærings indhold.
Ingen persondata deles med eller vidergives til tredjepart.