Konceptet er software, en Windows-brugerapp for den enkelte medarbejder på kontoret (med effekt og værdi for alle). Den har til formål at være din hjælper i de daglige processer, fx i og omkring Microsoft Office pakken, og giver overblik og forenklet adgang på tværs af dine og virksomhedens systemer (uden nye).
Eller som Torben siger det:
mens Esben kalder app'en for
da den gør arbejdet for dig med at finde det, du ellers mangler. Derfor er den også blevet kaldt en struktureret, automatisk, præcis og detaljeorienteret (Google-)
Den finder så du - nemt, hurtigt og effektivt - kan udnytte alle dine kundedata og især:
Her er eksempler på, hvad tidligere fokusgruppemedlemmer har givet af feedback.
”Super-brugbart - når der skal søges efter tidligere mails, specifikke personer, agendaer etc. har det været en kæmpe hjælp og sparret en masse tid.”
- Kristian, Markedsdirektør
”Projektet har sin berettigelse og det virker som en god idé. Jeg kan sagtens få øje på, at app'en kan være værdiskabende.”
- Anders, Driftskoordinator
"Det giver et genialt overblik med kun et enkelt input og så automatisk direkte alle emails, aktiviteter og dokumenter i vores forskellige mappestrukturer på serverne, fx tilbud og servicekontrakter. Også smart med firmaoplysninger fra andre systemer, direkte genveje til steder på internettet, og nemme funktioner. Det sparer meget på søge/findetid. Det vil øge kundetilfredsheden og medarbejdertilfredsheden, pga. det forenkler ens arbejde og er med til at sikre korrekt opfølgning."
- Peter, Salgschef
Innovative og interesserede kontaktpersoner i virksomheder, hvor (kunde)data er centrale i arbejdet, men ikke altid nemme og hurtige at få overblik over og anvende.
En startup (ny virksomhed) baseret på DTU Risø har fokus på at gøre noget ved lige netop dette problem, og med mange positive følgevirkninger. App'en er nu klar til fokusgrupper i den næste runde af PoC (Proof of Concept) – igen med en driftsklar version med nye områder og muligheder.
Det drejer sig om software, en stand-alone Windows-brugerapp, som har til formål at være din hjælper i de daglige processer, fx i og omkring Microsoft Office pakken.
Den giver overblik og forenklet adgang til virksomhedens 'skjulte dataskatte' - de ønskede systemer og placeringer. Uden endnu en database, ingen integrationer, ingen konsulenter for at komme i gang. Bare mere glæde og værdi med det, du og dine kolleger allerede har. I dette forløb er der dog tæt opbakning for at sikre et godt forløb for begge parter.
Har du lyst til at medvirke i test og evaluering, samtidig med at opleve alt det gode, og:
Vil du bidrage med feedback og deltage i opfølgningssamtaler og -møder?
Du bliver hjulpet i gang med anvendelse, og får opfølgning i hele forløbet.
Både dette og anvendelse af app'en er naturligvis gratis i hele testperioden.
På tværs af dine - og dine kollegers - Processer ● Aktiviteter ● Afdelinger
På tværs af jeres Systemer ● Applikationer ● Datatyper
Ved at forenkle og styrke medarbejdernes brug og værdi af (kunde)data, på tværs af allerede anvendte ’værktøjer’
Eksisterende systemer og applikationer kan anvendes præcis som tidligere, nu blot knyttet sammen via deres data og adgange via motoren – ikke som traditionelt med flere (/nye) systemer og integrationer
En Windows-app der giver et bedre og enklere overblik og sammenhæng mellem både de programmer, du alligevel bruger og de andre, men som egentlig ikke taler sammen. Før nu.
Her er flere eksempler på arbejdssituationer, der lettes og løses.
”Når jeg forbereder mig til et møde, savner jeg en nem måde at få overblik over vores informationer om dem, jeg skal til møde med, fx deres LinkedIn-profiler, virksomhedernes profiler på virk.dk og TrustPilot”
- Tommy, Account Manager
”Det giver et hurtigt og nemt overblik over kommunikation og dokumentation i projekterne.”
- Jakob, Projektleder
”I mit arbejde indgår ofte e-mails med og om kunder, og der er relevant information andre steder i systemer, dokumenter og på nettet…”
- Jan, Rådgiver
”Det ville være ret lækkert nemt at kunne se om den kunde, jeg lige nu skriver tilbud til, har betalt sine regninger hos os, og om de har en aktiv servicekontrakt”
- Jeanne, Salgskonsulent
”Når jeg pludselig kommer i tanke om en kontaktperson, savner jeg en nem måde at få et overblik over mine interaktioner og virksomhedens engagement”
- Eva, Konsulent
Følgende fire verdensmål er udvalgt, og indgår, prioriteres, understøttes og motiveres som en del af missionen
Fremme medarbejderglæde og reducere stress
Fremme indsigt i og udnyttelse af virksomhedens databaseret viden
Reducere krav til systemkendskab og kompleksitet, samt fjerne trivielle og tidskrævende opgaver, støtte og optimere virksomhedernes mulighed for organisk vækst og procesoptimering og -fokus
Teknologisk udvikling for at optimere og støtte fornuftig brug af medarbejderressourcer, gennem videnskabelige forskningssamarbejder konstant udvikling, forbedring og anvendelse af mulige teknologiske og organisatoriske fremskridt